czwartek, 18 października 2012

„Być w ciąży to znaczy mieć okres rodzenia dziecka” – ciąża oczami dzieci! :)


Dzisiaj postanowiłam opublikować coś na temat, co w dodatku – mam nadzieję!:) – przyprawi Was o uśmiech na twarzy.




Trafiłam na poniższy filmik w sieci i przyznam, że bardzo poprawił mi humor po dość ciężkim dniu pracy. Co w nim tak zabawnego? Genialne dzieci!:)

Pracownicy jednej z klinik zadali grupce dzieci kilka pytań związanych z ciążą. Wydaje mi się, że owa grupka może się dzisiaj wypowiadać właśnie dzięki pomocy, jakiej kiedyś ich rodzicom udzielili lekarze tej kliniki, choć nie mam co do tego pewności.

Oto czego się między innymi dowiadujemy:

·         Plemnik jest u mamy w ciele i to zawsze jest chłopak
·         Ciąża trwa od dwóch do trzech lat. Czasem też rok albo dwa.
·         10 lat to idealny wiek jak na młodą osobę!

Więcej smaczków Wam nie zdradzę, polecam obejrzenie tego krótkiego filmiku.



Wspaniałe dzieciaki, prawda? J
Żywy dowód na to, że warto starać się do samego końca! Regularnie widuję u siebie w pracy pary, którym się udało. W ich oczach widać, że cały wysiłek, jaki włożyli w staranie się o dziecko opłacił się im z nawiązką.
Jak mawia mój znajomy: trzeba czasu, by stworzyć ideał! ;)

Tym optymistycznym akcentem kończę na dziś, ale niedługo wracam z notką o ćwierćwieczu in vitro w Polsce!

Pozdrawiam,
Majka 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bycie w ciąży to był naprawdę fajny okres. Byłam na bieżąco z https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/22-tydzien i wiedziałam co się dzieje z moim ciałem i maluchem praktycznie każdego tygodnia. W końcu macierzyństwo to może być piękny okres :)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © Czekając na bobasa