piątek, 11 stycznia 2013

In vitro na Facebooku!


Nie ma Cię na Facebooku to znaczy, że nie istniejesz - mawia mój znajomy marketingowiec. Inspirując się jego słowami, postanowiłam sprawdzić i zebrać w jednym miejscu te strony na Facebooku, które propagują zabieg in vitro w naszym kraju i gromadzą jego zwolenników. Poznajcie je!:)

Od razu zastrzegam, że nie dotarłam zapewne do wszystkich profili i fanpage’y. Skupiłam się wokół tych, które cieszą się sporą popularnością i są regularnie aktualizowane.


1. Jestem za in vitro - niemal 20 000 osób zainteresowanych tematyką in vitro gromadzi się wokół tego profilu. Niebezpodstawnie - profil prowadzony jest przez fundację Cud In Vitro, która wspiera (również finansowo) pary zmagające się z niepłodnością.


2. Popieram in vitro - tutaj z kolei gromadzi się niemal 14 000 ludzi. Nie udało mi się ustalić, kto profil ten prowadzi. Wygląda on na niezależnie prowadzoną stronę, na której publikowane są aktualności, ciekawostki oraz informacje związane z in vitro w Polsce. Pamiętam, kiedy moja koleżanka dołączyła do tego profilu i w ślad za nią poszło kilkoro moich znajomych - Was też do tego zachęcam. Pokażmy, że w naszym społeczeństwie jest wiele osób, które chcą wspierać pary walczące o swoje dzieciątko! :)

3. Stowarzyszenie “Nasz Bocian” - tego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać ;) Dziwi mnie tylko troszkę dość niska liczba fanów - niespełna półtora tysiąca! Szkoda, mam nadzieję, że wspomożecie swoja obecnością ten profil - jest często aktualizowany i trafiają się na nim istne perełki! Warto dowiadywać się o prowadzonych przez nich akcjach wspierających walczące pary. Fundacja gromadzi fundusze na wsparcie z 1% podatku - zachęcam oczywiście do wspierania tej idei!:)


4. Dziecko ze szkła - to profil autorki książki “Dziecko ze szkła. Moja droga do szczęścia”. Znajdziecie tu praktyczne, uczuciowe spojrzenie na zabieg in vitro. Fanów na razie nie ma wielu, ale za to są aktywni i prowadzą rzeczowe dyskusje - warto zajrzeć!


5. In vitro z sukcesem - to z kolei strona konkretnego programu wsparcia dla par. Znajdziecie tu sporo newsów i ciekawych artykułów na temat in vitro, a i garść inspiracji się znajdzie.


Szukając odpowiednich stron znalazłam oczywiście kilka takich, które są oficjalnymi profilami klinik. Nie chcę jednak ich wymieniać - jeśli chcecie, bym się bliżej temu przyjrzała, to dajcie znać w komentarzach :) Nie robiąc reklamy żadnemu z ośrodków muszę szczerze przyznać, że kilka z nich działa bardzo aktywnie, starając się wzniecić debatę na temat in vitro, organizując konferencje online oraz co rusz to nowe programy zniżkowe dla tych, dla których pieniądze są przeszkodą. Warto obserwować ich działania po to, by wyrazić swoje wsparcie i wesprzeć inne pary, by być na bieżąco z tematem, a czasem nawet skorzystać ze specjalnych programów zniżkowych.

To jak, dołączycie? :) Wykorzystajmy siłę social media do tego, by pokazać, ile zwolenników in vitro jest w naszym kraju!:)


Pozdrawiam,
Majka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Copyright © Czekając na bobasa